Buehler Motor produkuje przekładnie planetarne, ślimakowe i zębate, których przełożenia pozwalają na uzyskanie momentów (w przypadku silników tego producenta) od 10 mNm do 10 Nm. Zębatki używane w przekładniach są wykonywane z plastiku, mosiądzu, niklu, stali lub spiekanych metali.
Obudowa
Na obudowy przekładni wykorzystuje się materiały takie jak plastik, aluminium, blachy cynkowane.
Łożyskowanie
Łożyskowanie silnika jest konstruowane ze spieków metali, które są centrycznie zamocowane względem osi silnika. Jest również kilka typów, w których wykorzystuje się plastikowe łożyska ślizgowe.
Żywotność
W zależności od wartości współczynnika wypełnienia pracy, żywotność napędów może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy godzin pracy. Nie jest możliwe podanie żywotności bez znajomości cykliczności pracy napędu.
Poniższa tabela zawiera znamionowy moment dla każdego z motoreduktorów. Przy niskich przełożeniach znamionowy moment jest ograniczony przez własności silnika. Przy wysokich przełożeniach (i <= 100) znamionowy moment jest ograniczany przez wytrzymałość mechaniczną zębatek użytych w przekładni.
Silniki z przekładniami produkowane przez Buehler Motor nie są przystosowane do pracy ciągłej. Maksymalny moment w ciągłej pracy powinien być usytuowany w granicach 50% znamionowego.